

- LICZNIKI ENERGII/PROGRAMATORY(4)
- RTV(292)
- AUDIO(8)
- CANYON IT AKCESORIA(11)
- AKCESORIA(30)
- KABLE(24)
- SZAFY RACK(1)
- PANELE GRZEWCZE(13)
- DOSTAWA TOWARU(6)
- WYPRZEDAŻ-OUTLET(16)
Nowości
Promocje

Przed wysłaniem towaru do naprawy prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia usterki, który znajduje się w poniższym linku:
Reklamowany towar należy wysłać do naszego serwisu na koszt nadawcy.
Przesyłka powinna być zapakowana w sposób umożliwiający bezpieczne dostarczenie reklamowanego towaru do serwisu.
Wraz z towarem (komplet wraz ze wszystkimi akcesoriami) prosimy dostarczyć:
- wypełnioną kartę gwarancyjną lub kopię dowodu zakupu
- adres zwrotny na który należy odesłać przesłany do nas towar
Reklamacja telewizora na gwarancji
W celu zgłoszenia reklamacji telewizora, prosimy o przesłanie na adres mailowy: serwis@axtechnology.eu następujących informacji:
- model, nazwę reklamowanego sprzętu;
- numer seryjny;
- opis usterki;
- adres do odbioru telewizora;
- dowód zakupu (skan dokumentu);
- telefon kontaktowy klienta.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni od daty otrzymania przez nas reklamowanego towaru.
Reklamacja zostanie odesłana na wskazany adres na koszt AX TECHNOLOGY.
Adres do wysyłki:
AX TECHNOLOGY Sp. z o.o. Sp. K.
Szczecińska 1W
72-003 Dobra
Z dopiskiem SERWIS














