Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Produkt dnia
SYSTEM MONITORUJĄCY OPTICUM AX SOLID 8 CCTV
SYSTEM MONITORUJĄCY OPTICUM AX SOLID 8 CCTV
699,00 zł 599,00 zł 568,29 zł 486,99 zł
szt.
KAMERA DO MONITORINGU OPTICUM 800TVL
KAMERA DO MONITORINGU OPTICUM 800TVL
89,00 zł 79,00 zł 72,36 zł 64,23 zł
szt.
URZĄDZENIE DO PRAŻENIA POPCORNU Mr. Popic
URZĄDZENIE DO PRAŻENIA POPCORNU Mr. Popic
69,00 zł 55,00 zł 56,10 zł 44,72 zł
szt.
ANTENA DVB-T VIVA BX 900+ LTE Combo VHF(H/V) + UHF
ANTENA DVB-T VIVA BX 900+ LTE Combo VHF(H/V) + UHF
75,00 zł 60,98 zł
szt.
Radio DAB+/FM Opticum TON3 - czarne
Radio DAB+/FM Opticum TON3 - czarne
175,00 zł 149,00 zł 142,28 zł 121,14 zł
szt.
ANTENA DVB-T OPTICUM AX ALTO
ANTENA DVB-T OPTICUM AX ALTO
55,00 zł 44,72 zł
szt.
Nowości
Bezprzewodowy gamepad CANYON
Bezprzewodowy gamepad CANYON
129,99 zł 105,68 zł
szt.
3 w 1 przewodowy gamepad CANYON
3 w 1 przewodowy gamepad CANYON
79,99 zł 65,03 zł
szt.
Corax mysz gamingowa CANYON
Corax mysz gamingowa CANYON
59,99 zł 48,77 zł
szt.
Fobos klawiatura gaimingowa CANYON
Fobos klawiatura gaimingowa CANYON
99,99 zł 81,29 zł
szt.
Stojak chłodzący do laptopów 17 " CANYON
Stojak chłodzący do laptopów 17 " CANYON
69,99 zł 56,90 zł
szt.
Czytnik wielokanałowy CANYON
Czytnik wielokanałowy CANYON
39,99 zł 32,51 zł
szt.
Uniwersalny czytnik kart CANYON
Uniwersalny czytnik kart CANYON
39,99 zł 32,51 zł
szt.
Reklamacje i zwroty

PRZED ZGŁOSZENIEM REKLAMACJI PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY

 

Gwarancja i serwis

 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 780 015 919.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
  5. Istnieje możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji. Spory pomiędzy konsumentem, a przedsiębiorcą nie muszą zawsze skończyć się rozprawą w sądzie, lecz mogą być rozstrzygnięte w drodze mediacji, gdzie strona trzecia, którą jest mediator lub arbiter pomaga w osiągnięciu porozumienia bez konieczności angażowania wymiaru sprawiedliwości.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@univision24.pl lub telefonicznie: +48 780 015 919. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki. Koszt przesyłki zwrotu w przypadku odstąpienia od umowy bez podania przyczyny ponosi konsument.

 

Informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i sporów


W celu skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument ma możliwość zwrócenia się do właściwego terenowo Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej z wnioskiem o:

1. wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą,
2. rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim działającym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej.

Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującym adresem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.

 

 

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

 

................................................                                                     ......................, dn. ......................

................................................

................................................

imię, nazwisko i adres konsumenta

 

 

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

nazwa i adres przedsiębiorstwa

 

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

 

Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) odstępuję od umowy nr ... zawartej dnia .................... dotyczącej zakupu towaru/usługi ……………………………………………

 

 

 

..............................

podpis konsumenta

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl